Nová verze 30.0 pro rok 2025
Vážení uživatelé systému CÉZAR,
ekonomického systému CÉZAR®
s radostí vám představujeme novou verzi 30.0 pro rok 2025, která přináší rozsáhlé novinky a vylepšení pro vaši každodenní práci. Reagujeme na změny legislativy v roce 2025, včetně nového Přiznání k DPH, Kontrolních a Souhrnných hlášení a aktualizovaných výkazů pro Eko-Kom a Intrastat.
Nová verze vám umožní efektivněji spravovat vaše VIP odběratele a jejich přednostní objednávky a také přináší plně integrovaný modul pro komunikaci s největšími online tržišti jako Alza, Allegro, Heuréka, Amazon, Mall.cz, Kaufland či Rohlík. Díky podpoře nových platebních terminálů firmy Comgate s bezkonkurenčními poplatky (zvláště pro menší firmy) nebo díky možnosti snadno a levně přijímat platby přímo na vašem iPhonu nebo Androidu, mohou začít přijímat platby platebními kartami nebo QR kódy opravdu všichni.
ZAČNĚTE S NOVOU VERZÍ PRODÁVAT SVÉ ZBOŽÍ V ALZE, ALLEGRU, HEURÉCE NEBO AMAZONU
NEBO SI S CÉZAREM ZALOŽTE VLASTNÍ E-SHOP
NEBO SI S CÉZAREM ZALOŽTE VLASTNÍ E-SHOP
Pro zákazníky je také připravena novinka v podobě zobrazení úspor na tištěných dokladech, zatímco vaše obchodní strategie vylepší univerzální podmínky pro cenové akce, slevy a automatizované připojování položek, například dopravy či dárků. K dispozici je také nový systém sledování úspěšnosti nabídek a pokročilý SmartDataEdit manager pro automatizaci změn a úprav dat. Z dalších užitečných funkcí zmiňujeme ruční i automatické objednávání zboží mezi provozovnami, sledování expirací a datumů spotřeby, nové číselné řady pro různé typy dokladů apod.
Pokud budete mít k nové verzi jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat, rádi vám odpovíme.
Pokud máte náměty nebo připomínky, jak a co v programu dále vylepšit, napište nám je ve funkci Odeslat dotaz nebo Odeslat námět - každým dotazem nebo podnětem se zabýváme a jenom náměty, o kterých nám dáte vědět, můžeme do programu zapracovat. ;)
Přejeme vám hodně úspěchů a těšíme se na spolupráci i v novém roce. :)
tým Breaker Software
Přejít na objednávkový formulář
Platby kartou nebo QR kódem na vašem iPhonu nebo Androidu
nebo na nových platebních terminálech
s bezkonkurenčně nízkými poplatky
nebo na nových platebních terminálech
s bezkonkurenčně nízkými poplatky
Výběr funkcí v nové verzi 30.0 pro rok 2025
1) Změny legislativy v roce 2025 -
2) VIP odběratelé a VIP přednostní objednávky
3) Nový modul pro
4) Podpora nových pevných nebo mobilních
5) Ukažte zákazníkům, kolik u vás při nákupu ušetřili – nová funkce umí přidat celkovou výši úspor na tištěné doklady
6) Tap to pay - snadné a levné
7) Nové stavy vystavených nabídek pro vaše zákazníky a sledování jejich úspěšnosti
8) Nová funkce
9) Univerzálně nastavitelný systém poskytování celkových slev a automatizovaně připojovaných položek na doklady a ke kartám zboží - např. pro automatické připojování dopravy, dárků, balného, nebo definice nových druhů slev, nebo jakkoliv složitých obchodních podmínek
10) Volně nastavitelné speciality a výjimky pro výpočty a poskytování prodejních cen, akcí nebo slev
11) Univerzální podmínky pro poskytování cenových akcí a pro výpočty rozšířených a individuálních ceníků nebo výpočty dealerských provizí
12) Nový "revoluční" systém
13) Uznávání pohledávek a závazků a také vzájemné zápočty v cizích měnách + Zdokonalená detekce párování dokladů na bankovních výpisech
14) Ruční nebo automatické objednávání zboží mezi centrálou a vašimi provozovnami
15) Nastavitelné různé číselné řady pro různé typy dokladů nebo třeba různé vaše provozovny apod.
16) Automatické sledování expirací a datumů spotřeby u podkaret a desítky dalších funkcí
17) Dokonalejší editor pro zadávání popisů a prezentací zboží ve vašem e-shopu nebo webovém katalogu nebo pro prezentaci při prodeji zboží v internetovém tržišti
18) V definici filtrů lze v definici podmínek zadávat i výčtové typy
19) Pokud dojde při odesílání e-mailů nebo SMS zpráv k nějaké chybě (a konkrétní e-mail nebo SMS zpráva se nepodaří odeslat), pak se příčina, proč se nepodařilo zprávu odeslat, nyní zobrazuje přímo na kartě konkrétního e-mailu a také v jeho Historii operací
20) Vylepšení funkce pro export dat ze skladu do účetnictví
21) Vylepšené funkce na kontrolu účtování
22) Lepší procházení vašich e-mailů antispamovými filtry
23) Zrychlení tisku dokladů a jejich odesílání e-mailem
24) Další zrychlení spouštění programu a zrychlení otevírání seznamů a evidencí
25) + řada dalších úprav, oprav a optimalizací zlepšujících rychlost a stabilitu programu
Kdy bude zahájena distribuce nová verze?
Nová verze bude v distribuci od 27. prosince. Nové Mzdy budou k dispozici ke konci ledna - po zpracování vašich mezd za prosinec a také po zveřejnění všech pokynů a vydání všech nových formulářů platných pro rok 2025.
Každý uživatel verze 30 pak ještě v průběhu roku obdrží (zdarma) připravované verze 30.1, 30.2 a 30.3, které budou reagovat na případné další legislativní změny, a také budou obsahovat i řadu dalších nových funkcí a vylepšení programu.
Co s novou verzí automaticky získáváte ?
Možnost v průběhu celého roku stahovat pravidelně vydávané aktualizace
Garanci, že program i vystavované a tištěné daň.doklady odpovídají platné legislativě
Telefonická a e-mailová podpora přímo od výrobce programu zdarma
Možnost řešení vašich dotazů přes vzdálené připojení přímo na vašem počítači
Garanci, že program i vystavované a tištěné daň.doklady odpovídají platné legislativě
Telefonická a e-mailová podpora přímo od výrobce programu zdarma
Možnost řešení vašich dotazů přes vzdálené připojení přímo na vašem počítači
Instalaci zvládnete sami...
Ovládání programu se s aktualizací nemění, pouze přibudou nové funkce
Nová verze automaticky převezme veškerá data a nastavení z vaší předchozí verze
Po instalaci, která trvá jen pár minut, můžete ihned pokračovat ve vaší práci
Nová verze automaticky převezme veškerá data a nastavení z vaší předchozí verze
Po instalaci, která trvá jen pár minut, můžete ihned pokračovat ve vaší práci
Potřebujete poradit ?
Pokud potřebujete jakékoli doplňující informace, poradit s výběrem programu nebo třeba vypracovat kalkulaci, neváhejte se obrátit na naší
info linku +420 222 718 812 nebo využijte níže uvedené formuláře a my vás budeme rádi obratem kontaktovat.
Formulář pro odeslání dotazu
Potřebujete s výběrem poradit? - Klikněte a my vám zavoláme! :)
Formulář pro odeslání dotazu
Potřebujete s výběrem poradit? - Klikněte a my vám zavoláme! :)