Nové verze | Nové moduly | Akce
ekonomický systém CÉZAR®
Aktuální akční slevy
2.990,- Kč Akční cena: 990,- Kč.
V plné verzi Tiskového managera můžete nastavovat typ používaného písma, měnit jeho velikost, definovat hlavičku a patičku dokladu s logem firmy a další parametry, kterými zajistíte, že vzhled faktur a dalších dokladů a sestav dosáhne kvalitativně vyšší úrovně bez ohledu na jakákoliv technická omezení tiskáren. Snadno tak budete moci např. přidat další sloupec zboží na fakturu nebo zvýšit počet řádků na stránce apod..
Plná verze navíc umožňuje určit, které doklady, formuláře nebo sestavy chcete tisknout na výšku a které na šířku stránky nebo si lze zapnout dynamický tisk sestav s automatickým přepínáním tisku na výšku nebo na šířku stránky podle aktuálního rozsahu tisknutých údajů (pokud aktuální tisknutá sestava překročí rozsah stránky na výšku, dojde k přepnutí tisku sestavy na šířku stránky).
příklady dokladů tištěných plnou verzí Tiskového managera PŘÍKLADY
objednávkový formulář
1.990,- Kč Akční cena: 990,- Kč.
S pomocí modulu pro podporu tisku čárových kódů lze tisknout čárové kódy na (libovolně definovatelné) etikety zboží, které mohou obsahovat kromě jiných údajů i graficky zobrazený čárový kód nebo na doklady a sestavy (na dokladech a sestavách lze ke každému řádku zboží dotiskávat i grafický čárový kód).
Modul podporuje tisk všech standardních čárových kódů ve formátech EAN8, EAN13 a UPC12. Aby byl tento modul funkční, musí být součástí vaší konfigurace plná verze Tiskového manageru pro Windows.
objednávkový formulář
Je-li modul pro HOMEBANKING pořízen k účetnictví (PÚ nebo DE), lze s jeho pomocí nejen odesílat příkazy, ale rovněž automaticky zpracovávat a zaúčtovávat výpisy.
Programem HOMEBANKING je možno komunikovat s aplikacemi převážné většiny bank působících na tuzemském trhu (Komerční banka, Česká spořitelna, ČSOB, GE Capital, eBanka, Citibank, UniCredit Bank, RaiffeisenBank, VolksBank a další).
Podporovány jsou formáty KPC/GPC (ABO), Gemini a MultiCash. Pokud s vaší bankou dosud nekomunikujete elektronicky, informujte se na jejich informačních linkách, jaké řešení vám může v této oblasti nabídnout. Pomocí nadstavby HOMEBANKING pak toto řešení snadno propojíte s Cézarem.
objednávkový formulář
Tiskový manager pro Windows - plná verze Akční sleva 2.000,- Kč
Běžná cena plné verze: V plné verzi Tiskového managera můžete nastavovat typ používaného písma, měnit jeho velikost, definovat hlavičku a patičku dokladu s logem firmy a další parametry, kterými zajistíte, že vzhled faktur a dalších dokladů a sestav dosáhne kvalitativně vyšší úrovně bez ohledu na jakákoliv technická omezení tiskáren. Snadno tak budete moci např. přidat další sloupec zboží na fakturu nebo zvýšit počet řádků na stránce apod..
Plná verze navíc umožňuje určit, které doklady, formuláře nebo sestavy chcete tisknout na výšku a které na šířku stránky nebo si lze zapnout dynamický tisk sestav s automatickým přepínáním tisku na výšku nebo na šířku stránky podle aktuálního rozsahu tisknutých údajů (pokud aktuální tisknutá sestava překročí rozsah stránky na výšku, dojde k přepnutí tisku sestavy na šířku stránky).
příklady dokladů tištěných plnou verzí Tiskového managera PŘÍKLADY
objednávkový formulář
Tisky čárových kódů na štítky, doklady a sestavy Akční sleva 1.000,- Kč
Běžná cena: S pomocí modulu pro podporu tisku čárových kódů lze tisknout čárové kódy na (libovolně definovatelné) etikety zboží, které mohou obsahovat kromě jiných údajů i graficky zobrazený čárový kód nebo na doklady a sestavy (na dokladech a sestavách lze ke každému řádku zboží dotiskávat i grafický čárový kód).
Modul podporuje tisk všech standardních čárových kódů ve formátech EAN8, EAN13 a UPC12. Aby byl tento modul funkční, musí být součástí vaší konfigurace plná verze Tiskového manageru pro Windows.
objednávkový formulář
HOMEBANKING - INTERNETBANKING Akční sleva 1.000,- Kč
Modul HOMEBANKING rozšiřuje možnosti systému CÉZAR® o elektronickou komunikaci s bankou resp. s aplikacemi pro elektronické bankovnictví, které jednotlivé banky svým klientům nabízejí v rámci svých řešení.
Základní funkcí nadstavby CÉZAR®: HOMEBANKING je exportovat příkaz k úhradě do formátu, který aplikace dodaná bankou načte a elektronicky odešle.
Je-li modul pro HOMEBANKING pořízen k účetnictví (PÚ nebo DE), lze s jeho pomocí nejen odesílat příkazy, ale rovněž automaticky zpracovávat a zaúčtovávat výpisy.
Programem HOMEBANKING je možno komunikovat s aplikacemi převážné většiny bank působících na tuzemském trhu (Komerční banka, Česká spořitelna, ČSOB, GE Capital, eBanka, Citibank, UniCredit Bank, RaiffeisenBank, VolksBank a další).
Podporovány jsou formáty KPC/GPC (ABO), Gemini a MultiCash. Pokud s vaší bankou dosud nekomunikujete elektronicky, informujte se na jejich informačních linkách, jaké řešení vám může v této oblasti nabídnout. Pomocí nadstavby HOMEBANKING pak toto řešení snadno propojíte s Cézarem.
objednávkový formulář
Nové verze pro rok 2024
Nové Podvojné účetnictví 29.0 pro rok 2024 přehled novinek + legislativních změn objednávkový formulář Nová Daňová evidence (jú) 29.0 pro rok 2024 přehled novinek + legislativních změn objednávkový formulář Nové Mzdy - pro rok 2024 přehled novinek PŘIPRAVUJEME objednávkový formulář |
Nový Velkoobchodní sklad 29.0 pro rok 2024 přehled novinek + legislativních změn objednávkový formulář Nová Maloobchodní prodejna 29.0 pro rok 2024 přehled novinek + legislativních změn objednávkový formulář |
Nové moduly
zpráv, tak komfortní odesílání opakujících se zpráv pomocí volně definovatelných SMS šablon.
V neposlední řadě SMS manager umožňuje i automatické nebo poloautomatické odesílání SMS zpráv při konkrétních nastavitelných událostech týkajících se např. postupu vyřizování obchodního případu, od příjmu objednávky, jejího uspokojování, expedice, zařazení do zavážky, až po připomenutí splatnosti neuhrazených faktur, rozesílání SMS upomínek o zaplacení, záznamů z jednání atp..
Velmi jednoduchým a komfortním způsobem je možné také posílat SMS zprávy vašim obchodním partnerům, dealerům, rozvozcům, zaměstnancům či jiným kolegům. Přičemž adresát zaslané SMS, má možnost odesílat své případné odpovědi přímo na mobilní telefon konkrétního odesílatele. V centrální evidenci odeslaných SMS zpráv pak lze přehledně sledovat nejenom kdy, kam a jaké SMS zprávy byly odeslány, ale i zda a kdy byly správně doručeny.
více informací o novém modulu + ceník sms + objednávkový formulář
Nový Správce dokumentů umožňuje snadné "spárování" vašich existujících dokumentů s příslušnými kartami a evidencemi v Cézarovi nebo vytvářet zcela nové dokumenty (např. kupní smlouvy, dealerské smlouvy, návody k použití, bezpečnostní pokyny atp.) dle vámi předdefinovaných šablon. Správce dokumentů umožní vnést do vašich (dosud) "mimocézarovských" dokumentů řád a umožní jejich centrální síťovou správu.
více informací o novém modulu + objednávkový formulář PŘÍKLADY
Mezi možnosti EMAIL MANAGERA patří i odesílání záloh dat do centrály resp. odeslání dat do účetnictví emailem. EMAIL MANAGER je plně integrován do programu a je schopen automaticky spolupracovat i s Komunikačním managerem pro odesílání právě vyexportovaných dat nebo s Šifrátorem, který umožňuje data před odesláním zašifrovat. Je plně zabezpečen řadou přístupových práv, lze v něm rovněž definovat povolené a zakázané emailové adresy, různé skupiny adresátů, automatické přeposílání monitorovacích emailů atd..
více informací o modulu Email manager + objednávkový formulář
aktualizace z předchozí verze přehled nových funkcí + objednávkový formulář
přehled nových funkcí
objednávkový formulář
více informací + objednávkový formulář nyní jen 990,- Kč
Nový modul SMS MANAGER + SMS AUTOMAT
Nový modul SMS manager umožňuje jak rychlé ruční psaní jednotlivých SMSzpráv, tak komfortní odesílání opakujících se zpráv pomocí volně definovatelných SMS šablon.
V neposlední řadě SMS manager umožňuje i automatické nebo poloautomatické odesílání SMS zpráv při konkrétních nastavitelných událostech týkajících se např. postupu vyřizování obchodního případu, od příjmu objednávky, jejího uspokojování, expedice, zařazení do zavážky, až po připomenutí splatnosti neuhrazených faktur, rozesílání SMS upomínek o zaplacení, záznamů z jednání atp..
Velmi jednoduchým a komfortním způsobem je možné také posílat SMS zprávy vašim obchodním partnerům, dealerům, rozvozcům, zaměstnancům či jiným kolegům. Přičemž adresát zaslané SMS, má možnost odesílat své případné odpovědi přímo na mobilní telefon konkrétního odesílatele. V centrální evidenci odeslaných SMS zpráv pak lze přehledně sledovat nejenom kdy, kam a jaké SMS zprávy byly odeslány, ale i zda a kdy byly správně doručeny.
více informací o novém modulu + ceník sms + objednávkový formulář
Nový modul SPRÁVCE DOKUMENTŮ A OBRÁZKŮ
Rodina modulů informačního systému CÉZAR® se nedávno rozšířila o
dlouho očekávaný nový, plně integrovaný modul Správce dokumentů a obrázků. Jak již název napovídá, tato nová součást systému CÉZAR® umožňuje spravovat dokumenty,
které lze zadat k jednotlivým kartám zboží, odběratelů, dodavatelů, rozvozců, dealerů, sortimentů, dokladů atp.
Odkudkoli v síti lze velmi snadno (téměř na jedno kliknutí) dohledat, prohlížet, editovat a tisknout či odeslat emailem například dealerské, obchodní či komisionářské nebo pracovní smlouvy,
návody ke zboží, dopisy a dokumenty, bezpečnostní podmínky,
prohlášení o shodě, obrázky zboží, instruktážní videa, nahrané zvuky či webové odkazy.
V evidenci přijatých faktur je možné připojit k faktuře elektronický nebo naskenovaný originál faktury. Ke každé položce, je možné těchto souborů
uložit neomezené množství, ošetřit je přístupovými právy, exportovat, importovat, automaticky synchronizovat např. s internetovým obchodem a případně
využít i šifrování a zajistit tak v součinnosti s přístupovými právy, výhradní přístup k vašim důležitým dokumentům pouze ze systému CÉZAR®.
Nový Správce dokumentů umožňuje snadné "spárování" vašich existujících dokumentů s příslušnými kartami a evidencemi v Cézarovi nebo vytvářet zcela nové dokumenty (např. kupní smlouvy, dealerské smlouvy, návody k použití, bezpečnostní pokyny atp.) dle vámi předdefinovaných šablon. Správce dokumentů umožní vnést do vašich (dosud) "mimocézarovských" dokumentů řád a umožní jejich centrální síťovou správu.
více informací o novém modulu + objednávkový formulář PŘÍKLADY
Nový EMAIL MANAGER s odesíláním elektronických dokladů v PDF
Modul EMAIL MANAGER umožňuje operativní a komfortní odesílání emailů přímo z prostředí systému CÉZAR®. Zajišťuje mj. přímé odesílání emailových zpráv odběratelům, dodavatelům a dalším obchodním partnerům, umožňuje rozesílání tzv. typizovaných zpráv prostřednictvím tzv. šablon, zajišťuje odesílání dokladů (faktur, dodacích listů, objednávek dodavateli atd.) Nabízí možnost hromadného zasílání ceníků, dále odesílání nabídek, potvrzení objednávek, zálohových faktur a dalších tiskových sestav.
Mezi možnosti EMAIL MANAGERA patří i odesílání záloh dat do centrály resp. odeslání dat do účetnictví emailem. EMAIL MANAGER je plně integrován do programu a je schopen automaticky spolupracovat i s Komunikačním managerem pro odesílání právě vyexportovaných dat nebo s Šifrátorem, který umožňuje data před odesláním zašifrovat. Je plně zabezpečen řadou přístupových práv, lze v něm rovněž definovat povolené a zakázané emailové adresy, různé skupiny adresátů, automatické přeposílání monitorovacích emailů atd..
více informací o modulu Email manager + objednávkový formulář
aktualizace z předchozí verze přehled nových funkcí + objednávkový formulář
Nový KOMUNIKAČNÍ MANAGER s automatem
Nejnovější verze Komunikačního managera, kterou jsme pro vás připravili, byla obohacena o více než 14 nových funkcí, z nichž nejvýznamnější jsou především plně automatické exporty a importy, automatická komunikace s internetem (vaše internetové stránky, internetové obchody, ftp servery apod.), automatizované předávání dat mezi pobočkami a exporty dat přímo do Excelu.přehled nových funkcí
objednávkový formulář
Bezpečnostní on-line šifrátor vašich dat
Uživatelé systému CÉZAR® mají nyní možnost doplnit svou licenci o nový modul pro
bezpečnostní šifrování dat. Jedná se o plně integrovaný modul, který automaticky zajišťuje ochranu
záloh, exportů a emailů před zcizením resp. neoprávněným zneužitím. K tomu využívá moderních metod šifrování, které
data spolehlivě chrání (bez znalosti hesla, kterým byla data zašifrována je nelze použít). S tímto modulem jsou zálohy dat, exporty důvěrných dat resp. přílohy emailů obsahující
cenná data a informace, v naprostém bezpečí.více informací + objednávkový formulář nyní jen 990,- Kč
Potřebujete s něčím poradit ?
Pokud budete potřebovat jakékoli doplňující informace, poradit s výběrem programu nebo třeba vypracovat kalkulaci, neváhejte se obrátit na naší info linku 222 718 812 nebo můžete využít níže uvedené formuláře a my vás budeme obratem sami rádi kontaktovat.
Formulář pro odeslání dotazu
Potřebujete s výběrem poradit? - Klikněte a my vám zavoláme!
Pokud budete potřebovat jakékoli doplňující informace, poradit s výběrem programu nebo třeba vypracovat kalkulaci, neváhejte se obrátit na naší info linku 222 718 812 nebo můžete využít níže uvedené formuláře a my vás budeme obratem sami rádi kontaktovat.
Formulář pro odeslání dotazu
Potřebujete s výběrem poradit? - Klikněte a my vám zavoláme!