Informace o nové verzi modulu
CÉZAR® : EMAIL MANAGER
CÉZAR® : EMAIL MANAGER
Nejnovější verze modulu EMAIL MANAGER
obsahuje několik velmi užitečných vylepšení z nichž nejvýznamnější jsou především - odesílání dokladů a sestav ve formátu PDF,
elektronická fakturace s odesíláním plnohodnotných daňových dokladů, odesílání emailů na pozadí a možnost hromadného odesílání emailů.
Základní informace o modulu EMAIL MANAGER se můžete dočíst na této stránce.
Přejít na objednávkový formulář
Základní informace o modulu EMAIL MANAGER se můžete dočíst na této stránce.
Nekupujte papír... Neplýtvejte barvami... Nechoďte na poštu...
Začněte s Cézarem elektronicky fakturovat! :)
Začněte s Cézarem elektronicky fakturovat! :)
Přehled nových funkcí nového Email managera
1) Odesílání elektronických dokladů ve formátu PDF
Elektronická fakturace | Elektronické daňové a účetní doklady
V novém Email manageru lze nyní doklady a sestavy odesílat i ve formátu PDF. Nový formát PDF vám umožní odesílat doklady v takové podobě, že příjemce těchto dokladů po jejich vytištění obdrží zcela identickou kopii vámi tištěného dokladu, takže odpadá (i dle zákona) nutnost doklad zasílat poštou. Tím lze nejenom zjednodušit a zrychlit odesílání dokladů a sestav, ale zároveň dosáhnout i značných úspor za nákup papíru a náplní do tiskáren a nákladů na poštovné. Dokumenty v PDF lze vybavit i vaším naskenovaným razítkem a podpisem, takže tyto doklady jsou zcela plnohodnotnými daňovými a účetními doklady v souladu s našimi platnými zákony.
Jaké jsou výhody formátu PDF?
- Formát PDF je celosvětově nejpoužívanější formát pro elektronické dokumenty.
- Doklady a sestavy v PDF vypadají zcela identicky jako tištěné (včetně např. loga vaší firmy, definované hlavičky a patičky stránky, razítka, podpisu apod.).
- Doklady v PDF formátu jsou standardně zašifrovány a chráněny před dodatečnými neoprávněnými změnami. Máte tak jistotu, že daňové doklady nemohou být nikterak opravovány.
- Daňové a účetní doklady odeslané ve formátu PDF jsou všeobecně používané a bezproblémů uznávané jako plnohodnotné daňové doklady bez nutnosti je zasílat v tištěné podobě.
- Reprezentativní vzhled dokumentů.
Co je formát PDF a jak prohlížet a tisknout PDF dokumenty?
Formát PDF, který vytvořila firma Adobe, je celosvětově nejrozšířenějším formátem pro odesílání elektronických dokumentů (daňových dokladů, objednávek, nabídek apod.). Dokumenty v tomto formátu lze zobrazovat a tisknout v prohlížeči Adobe Acrobat Reader, který je k dispozici zcela zdarma - stáhnout si jej můžete zde.
Příklady elektronických dokumentů:
Tip: Pokud kliknete na vybraný obrázek (nebo odkaz pod obrázkem), zobrazí se vám
celý PDF dokument.
Faktura - daňový doklad | Faktura - daňový doklad | Dodací list | Objednávka |
Ceník |
Potvrzení objednávky |
Zálohová faktura |
Přiznání k DPH |
2) Bleskové odesílání emailů na pozadí - již žádné čekání na odeslání emailu
V nové verzi již nemusíte čekat, než se email odešle... Nový Email manager nyní odesílá emaily automaticky na pozadí a vy můžete ihned pokračovat ve své další práci s Cézarem nebo jiným programem. Nyní již nemusíte přemýšlet kolik nebo jak velké přílohy vámi posílané emaily obsahují. Nový Email manager je bude odesílat skrytě na pozadí dokonce i v případě vypnutí programu.
3) Hromadné odesílání emailů
V novém Email manageru lze rozhodnout, zda právě vytvořený email odešlete ihned nebo jej zařadíte do fronty a takto připravené emaily odešlete hromadně později. Takto máte možnost například během celého dne připravovat emaily k odeslání a příslušný odpovědný pracovník o nich může ještě dodatečně rozhodnout zda a které emaily odešle případně opraví. Pak je možné vybrané nebo všechny připravené emaily hromadně odeslat. Výhodou této nové funkce je také optimální využití kapacity připojení k internetu, takže odesílání emailů s přílohami je možné provádět například ve večerních nebo nočních hodinách a nebrzdit tak denní chod vaší firmy.
4) Prohlížení příloh emailů přímo z Cézara
Nový Email manager také umožňuje jednoduché prohlížení emailových příloh a jejich otevírání v přidružených programech ve Windows (např. textové dokumenty se zobrazí ve Wordu, tabulka v Excelu, PDF dokument v Adobe Readeru, obrázek v prohlížeči obrázků apod.).
Nyní máte možnost si, doslova na stisknutí jediné klávesy, kdykoliv prohlédnout např. doklad, který skutečně emailem odešel a který adresát obdržel, přestože původní doklad v evidenci Cézara mohl být třeba již změněn nebo dokonce smazán. Tato funkce umožní nejen prohlížení původní podoby již odeslaných dokladů, sestav, dokumentů, ale samozřejmě i jejich dodatečný tisk v neměnitelné podobě.
5) Podrobné protokolování odesílání emailů
V Email manageru máte možnost dodatečně zjistit o každém emailu veškeré dostupné informace - kdy, kým a na jakém počítači byl vytvořen, kdy a kým byl odeslán, případně zda je zařazen k odeslání, či zda je právě odesílán. Rovněž je možné zjistit z jakého důvodu případně odeslán nebyl a po odstranění zaprotokolovaných příčin jej odeslat znovu. Dalšími zaprotokolovanými informacemi jsou adresy, na které email odešel, účet, který byl k odeslání použit a seznam přiložených souborů.
6) Exporty dat do formátu PDF
Nový Email manager přináší i možnost exportovat doklady a tiskové sestavy do formátu PDF bez nutnosti je odesílat emailem. Znamená to tedy rozšíření nabídky exportovatelných formátů TXT, DBF, HTML, CSV a SLK (Excel) i o formát PDF. Formát PDF umožňuje "zakonzervování" dokladu nebo sestavy tak, že na každé tiskárně vypadá tento doklad identicky. Dokumenty PDF je možné navíc vybavit i naskenovaným razítkem a podpisem, takže kdekoli vytištěný doklad je zcela plnohodnotným a zákonem uznatelným daňovým a účetním dokladem.
Soubory ve formátu PDF lze v Cézarovi i snadno prohlížet nebo odesílat (ve spolupráci s novým Komunikačním managerem) na vaše internetové stránky nebo přímo do vašeho internetového obchodu.
Instalaci zvládnete sami...
Ovládání programu se s aktualizací nemění, pouze přibudou nové funkce
Nová verze automaticky převezme veškerá data a nastavení z vaší předchozí verze
Po instalaci, která trvá jen pár minut, můžete ihned pokračovat ve vaší práci
Nová verze automaticky převezme veškerá data a nastavení z vaší předchozí verze
Po instalaci, která trvá jen pár minut, můžete ihned pokračovat ve vaší práci
Objednávkový formulář
Potřebujete poradit ?
Pokud potřebujete jakékoli doplňující informace, poradit s výběrem programu nebo třeba vypracovat kalkulaci, neváhejte se obrátit na naší
info linku +420 222 718 812 nebo využijte níže uvedené formuláře a my vás budeme rádi obratem kontaktovat.
Formulář pro odeslání dotazu
Potřebujete s výběrem poradit? - Klikněte a my vám zavoláme! :)
Formulář pro odeslání dotazu
Potřebujete s výběrem poradit? - Klikněte a my vám zavoláme! :)