Aktuální zprávy | Novinky
ekonomický systém CÉZAR®
6.1.2013 - Podvojné účetnictví a Daňová evidence pro rok 2014
Nová verze 19.0 pro rok 2014, kromě tradiční legislativní aktualizace (změny související s novým občanským zákoníkem a zákonem o obchodních korporacích, nová účtová osnova pro rok 2014, nové tiskové a elektronické formuláře, nové formuláře rozvah a výkazů zisku a ztrát, přehled daňových povinností pro rok 2014 atd.), přináší také několik zásadních inovací v čele s "revoluční" možností práce ve více otevřených aktivních oknech zároveň a funkci nového centrálního archivu sestav, do kterého se mohou ukládat již jednou zpracované informační funkce, které se pak již nemusí opakovaně znova sestavovat.
Zřejmě největší změnou za posledních několik let je nová "revoluční" možnost práce ve více otevřených aktivních oknech zároveň. Tato velice praktická funkce ruší nutnost přepínání mezi moduly nebo účetními obdobími nebo nutnost čekání na doběhnutí sestav, a naopak zavádí možnost práce na více dokladech současně či možnost mít souběžně otevřeno více účetních jednotek nebo více účetních období vedle sebe...
Nová verze 19.0 pro rok 2014, kromě tradiční legislativní aktualizace (změny související s novým občanským zákoníkem a zákonem o obchodních korporacích, nová účtová osnova pro rok 2014, nové tiskové a elektronické formuláře, nové formuláře rozvah a výkazů zisku a ztrát, přehled daňových povinností pro rok 2014 atd.), přináší také několik zásadních inovací v čele s "revoluční" možností práce ve více otevřených aktivních oknech zároveň a funkci nového centrálního archivu sestav, do kterého se mohou ukládat již jednou zpracované informační funkce, které se pak již nemusí opakovaně znova sestavovat.
Zřejmě největší změnou za posledních několik let je nová "revoluční" možnost práce ve více otevřených aktivních oknech zároveň. Tato velice praktická funkce ruší nutnost přepínání mezi moduly nebo účetními obdobími nebo nutnost čekání na doběhnutí sestav, a naopak zavádí možnost práce na více dokladech současně či možnost mít souběžně otevřeno více účetních jednotek nebo více účetních období vedle sebe...
Podvojné účetnictví pro rok 2014: přehled novinek ve verzi 19 objednávkový formulář |
Daňová evidence pro rok 2014: přehled novinek ve verzi 19 objednávkový formulář |
3.1.2013 - Nová verze obchodního systému Cézar 19.0
s revoluční funkcí pro souběžnou práci ve více oknech současně
Nová verze přináší "revoluční" možnost práce ve více otevřených aktivních oknech zároveň, která ruší nutnost přepínání mezi moduly, čekání na doběhnutí sestav, a naopak zavádí práce na více dokladech současně či možnost mít souběžně otevřeno více nezávislých skladů nebo více skladových období vedle sebe. Ke zrychlení a zkvalitnění práce přispívá i nový centrální archiv sestav, do kterého se mohou ukládat již jednou zpracované informační funkce, které se pak již nemusí opakovaně znova sestavovat.
Slevovou a cenovou politiku rozšiřují funkce skonta za včasnou platbu, možnost promítnout více souběžných cenových akcí na jednu výdejku současně, či automatizovatelné vypočítávání slev a přirážek v závislosti na typu platby, způsobu dopravy, hodnoty dokladu apod. Nové trendy a elektronizaci údajů pak reprezentují paletové a balíkové SSCC kódy v EDI komunikaci či moderní QR kódy tištěné na dokladech podporující snadnou zpětnou odezvu vašich obchodních partnerů. Samozřejmá je i každoroční reakce na aktuální vývoj operačních systémů či změny legislativy.
s revoluční funkcí pro souběžnou práci ve více oknech současně
Nová verze 19.0 pro rok 2014
Vážení přátelé,
vylepšení v nové verzi 19.0, kterou jsme pro vás letos připravili, můžeme vyjádřit slovy "zásadní inovace" v možnostech ovládání programu a práce s informacemi,
jinak řečeno rapidní zefektivnění a zrychlení práce se systémem Cézar. Samozřejmě toto téma není jediné, jelikož nová verze se dotýká i nových funkcí v oblasti práce s vaší slevovou a cenovou politikou,
rozšíření údajů na dokladech a elektronizace těchto údajů. A v neposlední řadě nová verze reaguje i na nejaktuálnější trendy velkých obchodních řetězců a jejich nároky na elektronickou komunikaci.
Nová verze přináší "revoluční" možnost práce ve více otevřených aktivních oknech zároveň, která ruší nutnost přepínání mezi moduly, čekání na doběhnutí sestav, a naopak zavádí práce na více dokladech současně či možnost mít souběžně otevřeno více nezávislých skladů nebo více skladových období vedle sebe. Ke zrychlení a zkvalitnění práce přispívá i nový centrální archiv sestav, do kterého se mohou ukládat již jednou zpracované informační funkce, které se pak již nemusí opakovaně znova sestavovat.
Slevovou a cenovou politiku rozšiřují funkce skonta za včasnou platbu, možnost promítnout více souběžných cenových akcí na jednu výdejku současně, či automatizovatelné vypočítávání slev a přirážek v závislosti na typu platby, způsobu dopravy, hodnoty dokladu apod. Nové trendy a elektronizaci údajů pak reprezentují paletové a balíkové SSCC kódy v EDI komunikaci či moderní QR kódy tištěné na dokladech podporující snadnou zpětnou odezvu vašich obchodních partnerů. Samozřejmá je i každoroční reakce na aktuální vývoj operačních systémů či změny legislativy.
Nový Velkoobchodní sklad: přehled novinek ve verzi 19.0 objednávkový formulář |
Nová Maloobchodní prodejna: přehled novinek ve verzi 19.0 objednávkový formulář |
28.11.2013 - Nový modul Výkazy k povinnému značení lihu
Nový modul Výkazy k povinnému značení lihu za vás řeší veškeré nové povinnosti, které nově ukládá distibutorům lihu zákon č. 307/2013 Sb. o povinném značení lihu (§43), týkající se evidence, oznamovací povinnosti a následného povinného každodenního vykazování prodejů nebo jiných převodů lihu.
Nový modul umožňuje jednoduchým způsobem odesílat vygenerované výkazy buď prostřednictvím webového klienta Celní správy ORO WebKlient nebo prostřednictvím vaší datové schránky. Modul před vygenerováním a odesláním výkazu automaticky detailně prověří věcnou i syntaktickou správnost zpracovávaného oznámení a v případě nalezení jakéhokoliv možného nedostatku vám přehledně sdělí, i jak tento případný nedostatek vyřešit.
Samotné používání modulu je velice jednoduché. Stačí na skladové karty alkoholických nápojů, které se mají dle zákona vykazovat, zadat příslušné procento lihu a objem prodávaného balení v ml. Kromě toho je třeba mít na skladových kartách zadaný běžně používaný údaj čárový kód a vyplněný odkaz na výrobce. Poté již stačí na konci prodejního dne (nebo na začátku dne následujícího) spustit funkci Odeslat výkaz o povinném značení lihu a zbytek již program zpracuje sám.
více informací o novém modulu + objednávkový formulář
Nový modul Výkazy k povinnému značení lihu za vás řeší veškeré nové povinnosti, které nově ukládá distibutorům lihu zákon č. 307/2013 Sb. o povinném značení lihu (§43), týkající se evidence, oznamovací povinnosti a následného povinného každodenního vykazování prodejů nebo jiných převodů lihu.
Nový modul umožňuje jednoduchým způsobem odesílat vygenerované výkazy buď prostřednictvím webového klienta Celní správy ORO WebKlient nebo prostřednictvím vaší datové schránky. Modul před vygenerováním a odesláním výkazu automaticky detailně prověří věcnou i syntaktickou správnost zpracovávaného oznámení a v případě nalezení jakéhokoliv možného nedostatku vám přehledně sdělí, i jak tento případný nedostatek vyřešit.
Samotné používání modulu je velice jednoduché. Stačí na skladové karty alkoholických nápojů, které se mají dle zákona vykazovat, zadat příslušné procento lihu a objem prodávaného balení v ml. Kromě toho je třeba mít na skladových kartách zadaný běžně používaný údaj čárový kód a vyplněný odkaz na výrobce. Poté již stačí na konci prodejního dne (nebo na začátku dne následujícího) spustit funkci Odeslat výkaz o povinném značení lihu a zbytek již program zpracuje sám.
více informací o novém modulu + objednávkový formulář
5.1.2013 - Podvojné účetnictví a Daňová evidence pro rok 2013
Nové verze Podvojného účetnictví a Daňové evidence jsou v distribuci od 17.1.2013 (nové Mzdy 2013 budou jako obvykle ke stažení koncem ledna - po vygenerování mezd za prosinec 2012 a také po zveřejnění všech pokynů a vydání nových formulářů platných pro rok 2013).
Nová verze Podvojného účetnictví pro rok 2013 přináší kromě rozsáhlé legislativní aktualizace (velká novela zákona o DPH platná od ledna 2013, nové tiskové i elektronické formuláře Přiznání k DPH, Souhrnného hlášení a Přenesené daňové povinnosti, nové formuláře rozvah a výkazů zisku a ztrát atd.), dvě nové zcela zásadní povinnosti týkající se všech firem, které jsou plátci DPH (povinnost zveřejňovat a kontrolovat bankovní účty vašich obchodních partnerů a institut tzv. nespolehlivých plátců DPH), ale také celou řadu nových funkcí a vylepšení, které přímo nesouvisejí s legislativními změnami (např. novou funkci na komfortní zadávání úhrad platebními kartami nebo nové výrazně rychlejší a úspornější zálohování nebo třeba zdokonalené kontroly účtování).
Nové verze Podvojného účetnictví a Daňové evidence jsou v distribuci od 17.1.2013 (nové Mzdy 2013 budou jako obvykle ke stažení koncem ledna - po vygenerování mezd za prosinec 2012 a také po zveřejnění všech pokynů a vydání nových formulářů platných pro rok 2013).
Nová verze Podvojného účetnictví pro rok 2013 přináší kromě rozsáhlé legislativní aktualizace (velká novela zákona o DPH platná od ledna 2013, nové tiskové i elektronické formuláře Přiznání k DPH, Souhrnného hlášení a Přenesené daňové povinnosti, nové formuláře rozvah a výkazů zisku a ztrát atd.), dvě nové zcela zásadní povinnosti týkající se všech firem, které jsou plátci DPH (povinnost zveřejňovat a kontrolovat bankovní účty vašich obchodních partnerů a institut tzv. nespolehlivých plátců DPH), ale také celou řadu nových funkcí a vylepšení, které přímo nesouvisejí s legislativními změnami (např. novou funkci na komfortní zadávání úhrad platebními kartami nebo nové výrazně rychlejší a úspornější zálohování nebo třeba zdokonalené kontroly účtování).
Podvojné účetnictví pro rok 2013: přehled novinek ve verzi 18 objednávkový formulář |
Daňová evidence pro rok 2013: přehled novinek ve verzi 18 objednávkový formulář |
27.12.2012 - Nová verze obchodního systému Cézar 18.0
s automatickým sledováním nespolehlivých plátců DPH
Další oblastí je nová řada informačních funkcí umožňující sledovat a porovnávat výkonnost vašich pracovníků, dealerů, skladníků a rozvozců ze zcela nových úhlů pohledů a pak také zcela nové informační funkce umožňující analyzovat vývoj a časové trendy jakýchkoliv vámi vybraných ukazatelů a hodnot.
Třetí oblastí jsou nové funkce týkající se hladkého a bezproblémového přijímání a uspokojování objednávek. V prvé řadě se jedná o zcela novou super-funkci pro přípravu a přehled objednávek k uspokojení, dále pak o zdokonalení funkcí pro výpočet předpokládaných termínů dodání objednaného zboží a možnost tisku těchto termínů na nejrůznější doklady v čele s potvrzením objednávek a nekonče také možností tisku přehledu objednaného a zatím nedodaného zboží na faktury, dodací listy a jiné doklady tištěné pro vaše zákazníky.
Čtvrtou, neméně důležitou oblastí, je zcela nová funkce - tzv. cenový auditor, umožňující hloubkovou kontrolu všech vašich prodejních ceníků, všech vašich slev a všech vašich cenových a slevových akcí a také všech jejich reálných vzájemných kombinací, a to na jednom centrálním místě. Hloubku a způsob kontroly lze libovolně nastavovat, včetně možnosti provádění plně automatických preventivních kontrol, které vám mohou zajistit 100% garanci, že jsou vaše nastavené ceny a slevy v pořádku.
s automatickým sledováním nespolehlivých plátců DPH
Nová verze 18.0 pro rok 2013
Vážení přátelé,
vylepšení v nové verzi 18.0 by se dala rozdělit do čtyř hlavních oblastí.
První oblastí jsou tak jako každý rok legislativní změny, které se jako obvykle týkají především zákona o DPH, jehož největší změnou je, kromě změn výpočtů a nových sazeb DPH,
institut tzv. "nespolehlivého plátce" a z toho pramenící rizika obchodování s těmito firmami.
Další oblastí je nová řada informačních funkcí umožňující sledovat a porovnávat výkonnost vašich pracovníků, dealerů, skladníků a rozvozců ze zcela nových úhlů pohledů a pak také zcela nové informační funkce umožňující analyzovat vývoj a časové trendy jakýchkoliv vámi vybraných ukazatelů a hodnot.
Třetí oblastí jsou nové funkce týkající se hladkého a bezproblémového přijímání a uspokojování objednávek. V prvé řadě se jedná o zcela novou super-funkci pro přípravu a přehled objednávek k uspokojení, dále pak o zdokonalení funkcí pro výpočet předpokládaných termínů dodání objednaného zboží a možnost tisku těchto termínů na nejrůznější doklady v čele s potvrzením objednávek a nekonče také možností tisku přehledu objednaného a zatím nedodaného zboží na faktury, dodací listy a jiné doklady tištěné pro vaše zákazníky.
Čtvrtou, neméně důležitou oblastí, je zcela nová funkce - tzv. cenový auditor, umožňující hloubkovou kontrolu všech vašich prodejních ceníků, všech vašich slev a všech vašich cenových a slevových akcí a také všech jejich reálných vzájemných kombinací, a to na jednom centrálním místě. Hloubku a způsob kontroly lze libovolně nastavovat, včetně možnosti provádění plně automatických preventivních kontrol, které vám mohou zajistit 100% garanci, že jsou vaše nastavené ceny a slevy v pořádku.
Nový Velkoobchodní sklad: přehled novinek ve verzi 18.0 objednávkový formulář |
Nová Maloobchodní prodejna: přehled novinek ve verzi 18.0 objednávkový formulář |
27.12.2011 - Nová verze obchodního systému Cézar 17.0 - 60 novinek
+ vedení marketingových a informačních kampaní
Dalším zajímavým okruhem je podpora obchodních akcí typu “2 za cenu jednoho”, “každý 10. kus se slevou”, “při odběru 5-ti kusů medvěd zdarma” a podobně, nehledě na “dárek zdarma při útratě nad 1000,- Kč”, či automatické připočítávání poštovného, balného, dopravného a dobírečného. Takovýchto okruhů verze 17.0 obsahuje ještě celou řadu, jmenujme například automatické uzamykání období jež ochrání vaše data, či evidenci skladníků, která umožní sledovat jejich produktivitu.
+ vedení marketingových a informačních kampaní
Nová verze 17.0 pro rok 2012
Vážení přátelé,
při tvorbě nové verze 17.0 obchodního systému Cézar pro rok 2012 jsme se vrhli do úprav ne jedním, ale hned několika směry. Pomiňme nyní úpravy
legislativní, které děláme spíše z povinnosti. Jako první jsme se zaměřili na obsah dokladů, kde přibyly nové možnosti od tisku čísel dokladů v EAN
formátu počínaje, přes možnost tisku více adres, box sdružující údaje pro platbu, více účtů pro platbu, doporučený den úhrady atp., až po reklamní
banery, jež se na doklady tisknou v rámci zcela nových marketingových a informačních kampaní. Další okruh se věnuje tzv. “časovým rezervacím” a jeho
součástí je i funkce “chronologický přehled budoucích stavů”, systém Cézar tak začíná pracovat s rezervovaným zbožím v přesných časových souvislostech.
Dalším zajímavým okruhem je podpora obchodních akcí typu “2 za cenu jednoho”, “každý 10. kus se slevou”, “při odběru 5-ti kusů medvěd zdarma” a podobně, nehledě na “dárek zdarma při útratě nad 1000,- Kč”, či automatické připočítávání poštovného, balného, dopravného a dobírečného. Takovýchto okruhů verze 17.0 obsahuje ještě celou řadu, jmenujme například automatické uzamykání období jež ochrání vaše data, či evidenci skladníků, která umožní sledovat jejich produktivitu.
Nový Velkoobchodní sklad: přehled novinek ve verzi 17.0 objednávkový formulář |
Nová Maloobchodní prodejna: přehled novinek ve verzi 17.0 objednávkový formulář |
6.1.2011 - Podvojné účetnictví a Daňová evidence pro rok 2011
Nové verze Podvojného účetnictví a Daňové evidence jsou v distribuci od 17.1.2011 (nové Mzdy 2011 budou jako obvykle ke stažení koncem ledna).
Nová verze Podvojného účetnictví pro rok 2011 přináší kromě rozsáhlé legislativní aktualizace (novela zákona o DPH, nový tiskový i elektronický formulář DPH a Souhrnného hlášení, nové formuláře rozvah a výkazů zisku a ztrát atd.) i celou řadu zcela nových funkcí a vylepšení (on-line sledování bonity vašich obchodních partnerů, volně editovatelné šablony často vystavovaných dokladů, uzamykání období DPH, zdokonalená kontrola účtování atp.). Seznam všech změn si můžete prohlédnout na níže uvedených odkazech.
Nové verze Podvojného účetnictví a Daňové evidence jsou v distribuci od 17.1.2011 (nové Mzdy 2011 budou jako obvykle ke stažení koncem ledna).
Nová verze Podvojného účetnictví pro rok 2011 přináší kromě rozsáhlé legislativní aktualizace (novela zákona o DPH, nový tiskový i elektronický formulář DPH a Souhrnného hlášení, nové formuláře rozvah a výkazů zisku a ztrát atd.) i celou řadu zcela nových funkcí a vylepšení (on-line sledování bonity vašich obchodních partnerů, volně editovatelné šablony často vystavovaných dokladů, uzamykání období DPH, zdokonalená kontrola účtování atp.). Seznam všech změn si můžete prohlédnout na níže uvedených odkazech.
Podvojné účetnictví pro rok 2011: přehled novinek ve verzi 15 objednávkový formulář |
Daňová evidence pro rok 2011: přehled novinek ve verzi 15 objednávkový formulář |
28.12.2010 - On-line sledování vaší konkurence a bonity vašich zákazníků
v nové verzi obchodního systému Cézar 16.0
Podrobné informace o nové verzi 16.0 s unikátní funkcí pro on-line sledování vaší konkurence a bonity vašich zákazníků naleznete v následujících odkazech.
v nové verzi obchodního systému Cézar 16.0
Podívejte se, co umí naše nová šestnáctka
Vážení přátelé,
při tvorbě nové verze 16.0 obchodního systému Cézar jsme se prioritně zaměřili na podstatu řešení některých základních obchodních otázek,
které zajímají a živí profesionální obchodní firmy. Otázky zní: KOMU? - aby nám zaplatil, KDO JE NÁŠ KONKURENT? - abychom prodali a
ZA KOLIK? - abychom vydělali. Pokusili jsme se tedy do nové verze zapracovat odpovědi na tyto otázky a to s přihlédnutím k nárokům 21. století,
tedy odpovědi aktuální a automatické, které jsou vždy na očích či k dispozici na vyžádání nebo naopak zcela skryté očím nepovolaným.
Verze 16.0 ekonomického systému Cézar dokáže sama předem upozornit na sníženou bonitu odběratele, sama najde největší konkurenty vaší firmy,
či napoví za kolik můžete prodávat vy, jelikož zná ceny zboží a stavy zásob ve vašem okolí. Dále se nám podařilo, díky lepší dostupnosti
informací a jejich intuitivnějšímu zobrazování, ještě více zefektivnit a tím pádem i zrychlit tvorbu vašich dokladů...
Podrobné informace o nové verzi 16.0 s unikátní funkcí pro on-line sledování vaší konkurence a bonity vašich zákazníků naleznete v následujících odkazech.
Nový Velkoobchodní sklad: přehled novinek ve verzi 16.0 objednávkový formulář |
Nová Maloobchodní prodejna: přehled novinek ve verzi 16.0 objednávkový formulář |
19.8.2010 - SMS manager + SMS automat - nový modul systému Cézar
Rodina modulů ekonomického systému CÉZAR® se opět rozšíří o nový přírůstek, který přinese zlepšení komfortu a produktivity a image svým uživatelům a zvýší informovanost jejich obchodních partnerů, koncových zákazníků i zaměstnanců.
Tento nový modul uvádíme pod názvem SMS manager.
Jak již název napovídá, je ekonomický systém CÉZAR® obohacen o schopnost odesílání krátkých textových zpráv na mobilní telefonní čísla zadaná u vašich dodavatelů, odběratelů, dealerů, rozvozců, spolupracujících osob a zaměstnanců.
Nový modul SMS manager umožňuje jak rychlé ruční psaní jednotlivých SMS zpráv, tak komfortní odesílání opakujících se zpráv pomocí volně definovatelných SMS šablon. V neposlední řadě SMS manager umožňuje i automatické nebo poloautomatické odesílání SMS zpráv při konkrétních nastavitelných událostech týkajících se např. postupu vyřizování obchodního případu, od příjmu objednávky, jejího uspokojování, expedice, zařazení do zavážky, až po připomenutí splatnosti neuhrazených faktur, rozesílání SMS upomínek o zaplacení, záznamů z jednání atp..
Velmi jednoduchým a komfortním způsobem je možné také posílat SMS zprávy vašim obchodním partnerům, dealerům, rozvozcům, zaměstnancům či jiným kolegům. Přičemž adresát zaslané SMS, má možnost odesílat své případné odpovědi přímo na mobilní telefon konkrétního odesílatele. V centrální evidenci odeslaných SMS zpráv pak lze přehledně sledovat nejenom kdy, kam a jaké SMS zprávy byly odeslány, ale i zda a kdy byly správně doručeny.
více informací o novém modulu + objednávkový formulář
Rodina modulů ekonomického systému CÉZAR® se opět rozšíří o nový přírůstek, který přinese zlepšení komfortu a produktivity a image svým uživatelům a zvýší informovanost jejich obchodních partnerů, koncových zákazníků i zaměstnanců.
Tento nový modul uvádíme pod názvem SMS manager.
Jak již název napovídá, je ekonomický systém CÉZAR® obohacen o schopnost odesílání krátkých textových zpráv na mobilní telefonní čísla zadaná u vašich dodavatelů, odběratelů, dealerů, rozvozců, spolupracujících osob a zaměstnanců.
Nový modul SMS manager umožňuje jak rychlé ruční psaní jednotlivých SMS zpráv, tak komfortní odesílání opakujících se zpráv pomocí volně definovatelných SMS šablon. V neposlední řadě SMS manager umožňuje i automatické nebo poloautomatické odesílání SMS zpráv při konkrétních nastavitelných událostech týkajících se např. postupu vyřizování obchodního případu, od příjmu objednávky, jejího uspokojování, expedice, zařazení do zavážky, až po připomenutí splatnosti neuhrazených faktur, rozesílání SMS upomínek o zaplacení, záznamů z jednání atp..
Velmi jednoduchým a komfortním způsobem je možné také posílat SMS zprávy vašim obchodním partnerům, dealerům, rozvozcům, zaměstnancům či jiným kolegům. Přičemž adresát zaslané SMS, má možnost odesílat své případné odpovědi přímo na mobilní telefon konkrétního odesílatele. V centrální evidenci odeslaných SMS zpráv pak lze přehledně sledovat nejenom kdy, kam a jaké SMS zprávy byly odeslány, ale i zda a kdy byly správně doručeny.
více informací o novém modulu + objednávkový formulář
13.5.2010 - Autorizovaní účetní partneři systému Cézar
Hledáte daňového poradce, auditora nebo externí účetní firmu s výbornou znalostí Cézara? Nebo potřebujete odbornou konzultaci nebo školení k účetním modulům systému CÉZAR®?
... na následujících stránkách jsme pro vás připravili seznam našich autorizovaných účetních partnerů, s mnohaletými zkušenostmi a znalostmi nejenom ze svého oboru, ale i Cézara ...
seznam autorizovaných účetních partnerů
Hledáte daňového poradce, auditora nebo externí účetní firmu s výbornou znalostí Cézara? Nebo potřebujete odbornou konzultaci nebo školení k účetním modulům systému CÉZAR®?
... na následujících stránkách jsme pro vás připravili seznam našich autorizovaných účetních partnerů, s mnohaletými zkušenostmi a znalostmi nejenom ze svého oboru, ale i Cézara ...
seznam autorizovaných účetních partnerů
6.5.2010 - Nové české "cézarovské" fonty do Windows
Výhodou nainstalování tohoto nového "cézarovského" písma je především možnost akčního přepínání Cézara (klávesou Alt+Enter) mezi celoobrazovkovým a okenním zobrazením bez nutnosti opakovaně přenastavovat kódování češtiny (Kamenických - celoobrazovkově, Latin 2 - v okně).
Tento font také řeší korektní zobrazování všech speciálních znaků systému CÉZAR® (např. značky podkaret, výrobků, sad, kompletů, akcí, zahraničních faktur, typů odběratelů a dodavatelů atp.).
U Windows 7 navíc tato znaková sada řeší známou, Microsoftem uznanou chybu, v zobrazování (nejen) českých znaků u textových aplikací v okenním režimu.
více informací + postup instalace nových fontů
Výhodou nainstalování tohoto nového "cézarovského" písma je především možnost akčního přepínání Cézara (klávesou Alt+Enter) mezi celoobrazovkovým a okenním zobrazením bez nutnosti opakovaně přenastavovat kódování češtiny (Kamenických - celoobrazovkově, Latin 2 - v okně).
Tento font také řeší korektní zobrazování všech speciálních znaků systému CÉZAR® (např. značky podkaret, výrobků, sad, kompletů, akcí, zahraničních faktur, typů odběratelů a dodavatelů atp.).
U Windows 7 navíc tato znaková sada řeší známou, Microsoftem uznanou chybu, v zobrazování (nejen) českých znaků u textových aplikací v okenním režimu.
více informací + postup instalace nových fontů
1.2.2010 - Nové mobilní řesení - CÉZAR mAgent
Představujeme vám nové mobilní řešení CÉZAR® mAgent od společnosti Sunnysoft.
Obchodníci, servisní technici, account manažeři, merchandiseři... - ti všichni mohou ocenit kvality tohoto řešení v každodenním ušetření své práce. Díky rychlému pořízení a především odbavení objednávky apod. přímo u zákazníka a propojení s vaším firemním systémem CÉZAR® vám nový modul CÉZAR® mAgent neomylně poskytuje významnou konkurenční výhodu. S možností odeslání všech dat do systému CÉZAR® a následného reportingu tak dosáhnete vyšších obratů a snížení provozních nákladů vaší firmy, stejně jako řada firem před vámi.
více informací o novém modulu CÉZAR mAgent
Představujeme vám nové mobilní řešení CÉZAR® mAgent od společnosti Sunnysoft.
Obchodníci, servisní technici, account manažeři, merchandiseři... - ti všichni mohou ocenit kvality tohoto řešení v každodenním ušetření své práce. Díky rychlému pořízení a především odbavení objednávky apod. přímo u zákazníka a propojení s vaším firemním systémem CÉZAR® vám nový modul CÉZAR® mAgent neomylně poskytuje významnou konkurenční výhodu. S možností odeslání všech dat do systému CÉZAR® a následného reportingu tak dosáhnete vyšších obratů a snížení provozních nákladů vaší firmy, stejně jako řada firem před vámi.
více informací o novém modulu CÉZAR mAgent
16.1.2010 - Podvojné účetnictví a Daňová evidence pro rok 2010
16.1.2010 jsme zahájili distribuci aktualizace podvojného účetnictví a daňové evidence pro rok 2010 (nové Mzdy budou jako obvykle ke stažení koncem ledna).
Nová verze Podvojného účetnictví pro rok 2010 přináší kromě rozsáhlé legislativní aktualizace (nové sazby DPH, nový formulář DPH, změny v účtové osnově, nové formuláře rozvah a výkazů zisku a ztrát atd.) i celou řadu zcela nových funkcí a vylepšení (kurzové lístky a pevné kurzy cizích měn, podporu úvěrových účtů, dodatečná a opravná daňová přiznání, zdokonalená kontrola účtování atp.).
Nejvýznamější novinkou je však v nové verzi, vzhledem k postupnému zavádění povinné výhradně elektronické formy komunikace se státní správou, možnost elektronického odesílání vašich daňových přiznání a souhrnných hlášení (prostřednictvím elektronické podatelny EPO nebo vaší datové schránky). Seznam všech změn si můžete prohlédnout na níže uvedených odkazech.
16.1.2010 jsme zahájili distribuci aktualizace podvojného účetnictví a daňové evidence pro rok 2010 (nové Mzdy budou jako obvykle ke stažení koncem ledna).
Nová verze Podvojného účetnictví pro rok 2010 přináší kromě rozsáhlé legislativní aktualizace (nové sazby DPH, nový formulář DPH, změny v účtové osnově, nové formuláře rozvah a výkazů zisku a ztrát atd.) i celou řadu zcela nových funkcí a vylepšení (kurzové lístky a pevné kurzy cizích měn, podporu úvěrových účtů, dodatečná a opravná daňová přiznání, zdokonalená kontrola účtování atp.).
Nejvýznamější novinkou je však v nové verzi, vzhledem k postupnému zavádění povinné výhradně elektronické formy komunikace se státní správou, možnost elektronického odesílání vašich daňových přiznání a souhrnných hlášení (prostřednictvím elektronické podatelny EPO nebo vaší datové schránky). Seznam všech změn si můžete prohlédnout na níže uvedených odkazech.
Podvojné účetnictví pro rok 2010: přehled novinek ve verzi 14 objednávkový formulář |
Daňová evidence pro rok 2010: přehled novinek ve verzi 14 objednávkový formulář |
11.12.2009 - Užijte si letošní Vánoce s relaxačním "Orgasmátorem"
... tento rok Cézar naděluje 2 dárky
Vážení přátelé, i letos se na vás, jako dlouholeté vážené uživatele ekonomického systému CÉZAR®, obracíme s tradiční speciální vánoční nabídkou na rozšíření vašeho programu. Spojte příjemné s užitečným a vyberte si k novým modulům praktické vánoční dárky pro sebe nebo své blízké.
vánoční akce pro stávající uživatele - výběr dárků
vánoční akce pro nové uživatele - výběr dárků
... tento rok Cézar naděluje 2 dárky
Vážení přátelé, i letos se na vás, jako dlouholeté vážené uživatele ekonomického systému CÉZAR®, obracíme s tradiční speciální vánoční nabídkou na rozšíření vašeho programu. Spojte příjemné s užitečným a vyberte si k novým modulům praktické vánoční dárky pro sebe nebo své blízké.
"Orgasmátor" - masážní zázrak | HD přijímač digitální televize | Bezdrátová sluchátka s rádiem | Mobilní telefon s fotoaparátem |
více informací » | více informací » | více informací » | více informací » |
vánoční akce pro nové uživatele - výběr dárků
1.12.2009 - Správce dokumentů a obrázků - nový modul systému Cézar
Rodina modulů informačního systému Cézar se rozrostla o dlouho očekávaný nový, plně integrovaný modul Správce dokumentů a obrázků. Jak již název napovídá, tato nová součást systému Cézar umožňuje spravovat dokumenty, které lze zadat k jednotlivým kartám zboží, odběratelů, dodavatelů, rozvozců, dealerů, sortimentů, dokladů atp. Odkudkoli v síti lze velmi snadno (téměř na jedno kliknutí) dohledat, prohlížet, editovat a tisknout či odeslat emailem například dealerské, obchodní či komisionářské nebo pracovní smlouvy, návody ke zboží, dopisy a dokumenty, bezpečnostní podmínky, prohlášení o shodě, obrázky zboží, instruktážní videa, nahrané zvuky či webové odkazy. V evidenci přijatých faktur je možné připojit k faktuře elektronický nebo naskenovaný originál faktury. Ke každé položce, je možné těchto souborů uložit neomezené množství, ošetřit je přístupovými právy, exportovat, importovat, automaticky synchronizovat např. s internetovým obchodem a případně využít i šifrování a zajistit tak v součinnosti s přístupovými právy, výhradní přístup k vašim důležitým dokumentům pouze ze systému Cézar.
Nový Správce dokumentů umožňuje snadné "spárování" vašich existujících dokumentů s příslušnými kartami a evidencemi v Cézarovi nebo vytvářet zcela nové dokumenty (např. kupní smlouvy, dealerské smlouvy, návody k použití, bezpečnostní pokyny atp.) dle vámi předdefinovaných šablon. Správce dokumentů umožní vnést do vašich (dosud) "mimocézarovských" dokumentů řád a umožní jejich centrální síťovou správu.
více informací o novém modulu + příklady + objednávkový formulář
Rodina modulů informačního systému Cézar se rozrostla o dlouho očekávaný nový, plně integrovaný modul Správce dokumentů a obrázků. Jak již název napovídá, tato nová součást systému Cézar umožňuje spravovat dokumenty, které lze zadat k jednotlivým kartám zboží, odběratelů, dodavatelů, rozvozců, dealerů, sortimentů, dokladů atp. Odkudkoli v síti lze velmi snadno (téměř na jedno kliknutí) dohledat, prohlížet, editovat a tisknout či odeslat emailem například dealerské, obchodní či komisionářské nebo pracovní smlouvy, návody ke zboží, dopisy a dokumenty, bezpečnostní podmínky, prohlášení o shodě, obrázky zboží, instruktážní videa, nahrané zvuky či webové odkazy. V evidenci přijatých faktur je možné připojit k faktuře elektronický nebo naskenovaný originál faktury. Ke každé položce, je možné těchto souborů uložit neomezené množství, ošetřit je přístupovými právy, exportovat, importovat, automaticky synchronizovat např. s internetovým obchodem a případně využít i šifrování a zajistit tak v součinnosti s přístupovými právy, výhradní přístup k vašim důležitým dokumentům pouze ze systému Cézar.
Nový Správce dokumentů umožňuje snadné "spárování" vašich existujících dokumentů s příslušnými kartami a evidencemi v Cézarovi nebo vytvářet zcela nové dokumenty (např. kupní smlouvy, dealerské smlouvy, návody k použití, bezpečnostní pokyny atp.) dle vámi předdefinovaných šablon. Správce dokumentů umožní vnést do vašich (dosud) "mimocézarovských" dokumentů řád a umožní jejich centrální síťovou správu.
více informací o novém modulu + příklady + objednávkový formulář
11.8.2009 - Nové Mzdy a personalistika platné od srpna 2009
Ušetřete s novelou zákona o sociálním pojistném až 790,- Kč za jednoho zaměstnance za měsíc. Systém Cézar po této aktualizaci na verzi 13.1 zvládne sám vypočítat nejenom měsíční slevu na vašem sociálním pojistném ve mzdách počínaje letošním srpnem, ale dopočítá i slevu na níž má vaše firma nárok podle novely zákona č. 589/1992 Sb. od začátku roku 2009. Příjemné na této aktualizaci Mezd, je fakt, že investice do ní vložená se vám prakticky ihned několikanásobně vrátí...
informace o nové verzi + objednávkový formulář
Ušetřete s novelou zákona o sociálním pojistném až 790,- Kč za jednoho zaměstnance za měsíc. Systém Cézar po této aktualizaci na verzi 13.1 zvládne sám vypočítat nejenom měsíční slevu na vašem sociálním pojistném ve mzdách počínaje letošním srpnem, ale dopočítá i slevu na níž má vaše firma nárok podle novely zákona č. 589/1992 Sb. od začátku roku 2009. Příjemné na této aktualizaci Mezd, je fakt, že investice do ní vložená se vám prakticky ihned několikanásobně vrátí...
informace o nové verzi + objednávkový formulář
9.2.2009 - Změna sídla firmy - stěhujeme se na novou adresu
Vážení přátelé, 9. února se, přesně po 10 letech strávených v Chelčického 13 na Praze 3, stěhujeme do nových, větších prostor na nové adrese Dolnomlýnská 3, Praha 4 Kunratice. Naše telefonní a faxová čísla zůstávají beze změny. Současně se změnou sídla firmy, dochází i k výraznému posílení počtu našich telefonních linek. Těšíme se na vaši případnou návštěvu.
Vážení přátelé, 9. února se, přesně po 10 letech strávených v Chelčického 13 na Praze 3, stěhujeme do nových, větších prostor na nové adrese Dolnomlýnská 3, Praha 4 Kunratice. Naše telefonní a faxová čísla zůstávají beze změny. Současně se změnou sídla firmy, dochází i k výraznému posílení počtu našich telefonních linek. Těšíme se na vaši případnou návštěvu.
16.1.2009 - Podvojné účetnictví, Daňová evidence a Mzdy pro rok 2009
16.1.2009 jsme zahájili distribuci aktualizace podvojného účetnictví a daňové evidence pro rok 2009 (nové Mzdy budeme rozesílat na konci ledna).
Do nových verzí jsme kromě obvyklých legislativních změn platných od nového roku, zapracovali i některé další zajímavé vylepšení a nové funkce. Součástí nové verze 13.0 pro rok 2009 je, tak jako u obchodních modulů ve verzi 15.0, i nový INTERNET MANAGER. Seznam všech změn si můžete prohlédnout na níže uvedených odkazech.
16.1.2009 jsme zahájili distribuci aktualizace podvojného účetnictví a daňové evidence pro rok 2009 (nové Mzdy budeme rozesílat na konci ledna).
Do nových verzí jsme kromě obvyklých legislativních změn platných od nového roku, zapracovali i některé další zajímavé vylepšení a nové funkce. Součástí nové verze 13.0 pro rok 2009 je, tak jako u obchodních modulů ve verzi 15.0, i nový INTERNET MANAGER. Seznam všech změn si můžete prohlédnout na níže uvedených odkazech.
Podvojné účetnictví pro rok 2009: přehled novinek ve verzi 13.0 objednávkový formulář |
Daňová evidence pro rok 2009: přehled novinek ve verzi 13.0 objednávkový formulář |
23.12.2008 - Automat manager - váš nový zaměstnanec
aneb nová verze obchodního systému Cézar 15.0
Vážení přátelé, dovolte, abychom vás informovali o tom, že jsme pro vás připravili novou verzi obchodního a účetního systému Cézar 15.0. Při tvorbě nové verze jsme se (jak již její podtitul "s automatem a internet managerem" napovídá) zaměřili na propojení Cézara se světem internetu a možnost zefektivnit vaší práci tím, že některé operace můžete v nové verzi přenechat (zčásti nebo zcela) na Cézarovi. Nově je k obchodním modulům proto přidán modul AUTOMAT MANAGER, který zajišťuje automatické provádění vámi naplánovaných operací a dále jsme do nové verze přidali i zcela nový modul INTERNET MANAGER pro komfortní dohledávání údajů na Internetu.
Dnešní doba si díky snižující se poptávce a velké konkurenci žadá pracovat s cenami prakticky s hodinářskou přesností, "světová finanční krize" navíc vyžaduje i preventivní kontrolu solventnosti vašich zákazníků a precizní dohled nad jejich platební disciplínou. A právě s těmito cíli jsme připravovali novou verzi jejíž funkce jsou podrobně uvedeny v následujících odkazech.
aneb nová verze obchodního systému Cézar 15.0
Vážení přátelé, dovolte, abychom vás informovali o tom, že jsme pro vás připravili novou verzi obchodního a účetního systému Cézar 15.0. Při tvorbě nové verze jsme se (jak již její podtitul "s automatem a internet managerem" napovídá) zaměřili na propojení Cézara se světem internetu a možnost zefektivnit vaší práci tím, že některé operace můžete v nové verzi přenechat (zčásti nebo zcela) na Cézarovi. Nově je k obchodním modulům proto přidán modul AUTOMAT MANAGER, který zajišťuje automatické provádění vámi naplánovaných operací a dále jsme do nové verze přidali i zcela nový modul INTERNET MANAGER pro komfortní dohledávání údajů na Internetu.
Dnešní doba si díky snižující se poptávce a velké konkurenci žadá pracovat s cenami prakticky s hodinářskou přesností, "světová finanční krize" navíc vyžaduje i preventivní kontrolu solventnosti vašich zákazníků a precizní dohled nad jejich platební disciplínou. A právě s těmito cíli jsme připravovali novou verzi jejíž funkce jsou podrobně uvedeny v následujících odkazech.
Nový Velkoobchodní sklad: přehled novinek ve verzi 15.0 objednávkový formulář |
Nová Maloobchodní prodejna: přehled novinek ve verzi 15.0 objednávkový formulář |
17.12.2008 - Slovensko vstupuje do eurozóny - nová verze Cézara
Vážení přátelé, dovolujeme si touto cestou informovat naše slovenské zákazníky, že systém CÉZAR® je plně připraven vstoupit s vámi do EUROZÓNY. Úprava programu umožňující hladký převod cen a dokladů z SKK na EURO spolu se změnou duálního zobrazování je dána do distribuce od 23.12.2008.
Vážení přátelé, dovolujeme si touto cestou informovat naše slovenské zákazníky, že systém CÉZAR® je plně připraven vstoupit s vámi do EUROZÓNY. Úprava programu umožňující hladký převod cen a dokladů z SKK na EURO spolu se změnou duálního zobrazování je dána do distribuce od 23.12.2008.
12.6.2008 - Nový EMAIL MANAGER s odesíláním dokladů v PDF
Právě v těchto dnech jsme dokončili práce na nové verzi modulu Email manager. Nový Email manager obsahuje několik velmi užitečných vylepšení z nichž nejvýznamnější jsou především:
odesílání dokladů a sestav ve formátu PDF
odesílání emailů na pozadí
elektronická fakturace s odesíláním plnohodnotných daňových dokladů
hromadné odesílání emailů
prohlížení příloh emailů přímo z Cézara
Podrobný popis změn naleznete na níže uvedených odkazech:
přehled všech nových funkcí
objednávkový formulář
Právě v těchto dnech jsme dokončili práce na nové verzi modulu Email manager. Nový Email manager obsahuje několik velmi užitečných vylepšení z nichž nejvýznamnější jsou především:
odesílání dokladů a sestav ve formátu PDF
odesílání emailů na pozadí
elektronická fakturace s odesíláním plnohodnotných daňových dokladů
hromadné odesílání emailů
prohlížení příloh emailů přímo z Cézara
Podrobný popis změn naleznete na níže uvedených odkazech:
přehled všech nových funkcí
objednávkový formulář
21.4.2008 - Duální zobrazování cen v Eurech
Nová funkce duálního zobrazování cen je určena pro uživatele systému CÉZAR® na Slovensku, kteří budou zhruba od poloviny roku 2008 (přesný termín a konverzní kurs Eura a slovenské koruny určí Rada EU) povinni na tuzemských fakturách a hotovostních dokladech uvádět kromě fakturované částky v domácí měně i fakturovanou částku (přepočtenou pevným kursem) v Eurech.
Jak tato nová funkce funguje?
V programu se jednoduše zadá pevný kurz Eura a poté se duální zobrazování aktivuje. Na každé vytištěné tuzemské faktuře nebo prodejce se poté k celkové částce začne automaticky zobrazovat i částka v Eurech.
Nová funkce duálního zobrazování cen je určena pro uživatele systému CÉZAR® na Slovensku, kteří budou zhruba od poloviny roku 2008 (přesný termín a konverzní kurs Eura a slovenské koruny určí Rada EU) povinni na tuzemských fakturách a hotovostních dokladech uvádět kromě fakturované částky v domácí měně i fakturovanou částku (přepočtenou pevným kursem) v Eurech.
Jak tato nová funkce funguje?
V programu se jednoduše zadá pevný kurz Eura a poté se duální zobrazování aktivuje. Na každé vytištěné tuzemské faktuře nebo prodejce se poté k celkové částce začne automaticky zobrazovat i částka v Eurech.
11.2.2008 - Instalace Cézara z internetu
Dnem 11.2.2008 jsme spustili zcela novou službu - stahování aktualizací a nových modulů systému CÉZAR® z našich internetových stránek.
Jak tato nová služba funguje?
Po obdržení objednávky, připravíme obratem vaši instalaci systému Cézar ke stažení z našich internetových stránek. Jakmile bude instalace připravená, obdržíte na vaši emailovou adresu automaticky vygenerovaný email, který vás provede stažením a nainstalováním programu (případný daňový doklad zasíláme dle vašeho přání v elektronické nebo tištěné podobě).
Výhodou nové služby je nejenom rychlost vyřízení vaší objednávky, ale i oproti dřívějšímu zasílání instalací emailem menší velikost stahovaných dat a hlavně výrazně vyšší komfort stahování a instalace. Program se totiž stáhne a nainstaluje doslova na jediné kliknutí.
Dnem 11.2.2008 jsme spustili zcela novou službu - stahování aktualizací a nových modulů systému CÉZAR® z našich internetových stránek.
Jak tato nová služba funguje?
Po obdržení objednávky, připravíme obratem vaši instalaci systému Cézar ke stažení z našich internetových stránek. Jakmile bude instalace připravená, obdržíte na vaši emailovou adresu automaticky vygenerovaný email, který vás provede stažením a nainstalováním programu (případný daňový doklad zasíláme dle vašeho přání v elektronické nebo tištěné podobě).
Výhodou nové služby je nejenom rychlost vyřízení vaší objednávky, ale i oproti dřívějšímu zasílání instalací emailem menší velikost stahovaných dat a hlavně výrazně vyšší komfort stahování a instalace. Program se totiž stáhne a nainstaluje doslova na jediné kliknutí.
16.1.2008 - HOMEBANKING nyní s akční slevou
I v tomto roce bychom chtěli připravit pro naše uživatele pár příjemných akcí. Začínáme akční slevou modulu HOMEBANKING - přímé propojení Cézara s vaší bankovní aplikací. Uvažujete-li o jeho pořízení, neváhejte... Nyní ušetříte nejenom až 1.000,- Kč, ale i spoustu času při zadávání příkazů do banky a automatickém spárování a zaúčtování došlých plateb. A hlavně - nikdy se nesplete v přepisování dat.
další informace a objednávkový formulář
I v tomto roce bychom chtěli připravit pro naše uživatele pár příjemných akcí. Začínáme akční slevou modulu HOMEBANKING - přímé propojení Cézara s vaší bankovní aplikací. Uvažujete-li o jeho pořízení, neváhejte... Nyní ušetříte nejenom až 1.000,- Kč, ale i spoustu času při zadávání příkazů do banky a automatickém spárování a zaúčtování došlých plateb. A hlavně - nikdy se nesplete v přepisování dat.
další informace a objednávkový formulář
6.1.2008 - Nové verze Podvojného účetnictví, Daňové evidence a Mezd
6.1.2008 jsme uvedli do distribuce aktualizace podvojného účetnictví, daňové evidence a mezd. Do nových verzí byla kromě velkých legislativních změn platných od nového roku 2008, zapracována i celá řada dalších zajímavých vylepšení a nových funkcí. Seznam všech změn naleznete na níže uvedených odkazech.
6.1.2008 jsme uvedli do distribuce aktualizace podvojného účetnictví, daňové evidence a mezd. Do nových verzí byla kromě velkých legislativních změn platných od nového roku 2008, zapracována i celá řada dalších zajímavých vylepšení a nových funkcí. Seznam všech změn naleznete na níže uvedených odkazech.
Podvojné účetnictví pro rok 2008: přehled novinek ve verzi 12.0 objednávkový formulář |
Daňová evidence pro rok 2008: přehled novinek ve verzi 12.0 objednávkový formulář |
21.12.2007 - 5000. uživatel ekonomického systému CÉZAR
Právě v těchto dnech se počet aktivních uživatelů systému CÉZAR® přenesl přes další magickou hranici - 5000 firem. Všem našim zákazníkům velice děkujeme za projevenou důvěru!
referenční listina
Právě v těchto dnech se počet aktivních uživatelů systému CÉZAR® přenesl přes další magickou hranici - 5000 firem. Všem našim zákazníkům velice děkujeme za projevenou důvěru!
referenční listina
20.11.2007 - TISKOVÝ MANAGER s akční slevou
Počínaje dnem 20.11.2007 jsme připravili pro všechny naše stávající nebo budoucí zákazníky akční slevu na zakoupení plné verze TISKOVÉHO MANAGERA. Uvažujete-li o jeho pořízení, neváhejte, ušetříte 1.000,- Kč.
doklady tištěné plnou verzí Tiskového managera PŘÍKLADY
další informace a objednávkový formulář
Počínaje dnem 20.11.2007 jsme připravili pro všechny naše stávající nebo budoucí zákazníky akční slevu na zakoupení plné verze TISKOVÉHO MANAGERA. Uvažujete-li o jeho pořízení, neváhejte, ušetříte 1.000,- Kč.
doklady tištěné plnou verzí Tiskového managera PŘÍKLADY
další informace a objednávkový formulář
6.11.2007 - Nová verze KOMUNIKAČNÍHO MANAGERA s automatem
6.11.2007 vstoupila do distribuce zcela nová verze Komunikačního managera s automatem. Modul Komunikační manager zajišťuje manuální nebo plně automatizovatelné exporty a importy dat. Jedná se o univerzální rozhraní, které může být použito na nepřeberné množství úkonů - např. pro automatickou komunikaci s vašíminternetovým obchodem, pro automatizované předávání dat mezi pobočkami, pro komunikaci s mobilními snímači čárových kódů, pro ambulantní sběr objednávek a prodejů v terénu atd. atd.. Více informací naleznete v odkazu.
přehled nových funkcí
objednávkový formulář
6.11.2007 vstoupila do distribuce zcela nová verze Komunikačního managera s automatem. Modul Komunikační manager zajišťuje manuální nebo plně automatizovatelné exporty a importy dat. Jedná se o univerzální rozhraní, které může být použito na nepřeberné množství úkonů - např. pro automatickou komunikaci s vašíminternetovým obchodem, pro automatizované předávání dat mezi pobočkami, pro komunikaci s mobilními snímači čárových kódů, pro ambulantní sběr objednávek a prodejů v terénu atd. atd.. Více informací naleznete v odkazu.
přehled nových funkcí
objednávkový formulář
1.8.2007 - Prázdninová aktualizace Velkoobchodního skladu 14.1
1.8.2007 jsme uvedli do distribuce novou prázdninovou aktualizaci skladových a obchodních programů CÉZAR. Verze 14.1 přináší celou řadu zajímavých vylepšení - např. zcela novou funkci CLIPBOARD pro přenos libovolných označených textů uvnitř programů CÉZAR nebo mezi CÉZAREM a libovolným jiným programem pro Windows. Kompletní přehled novinek včetně objednávkového formuláře naleznete na níže uvedených odkazech.
přehled novinek ve verzi 14.1
objednávkový formulář
1.8.2007 jsme uvedli do distribuce novou prázdninovou aktualizaci skladových a obchodních programů CÉZAR. Verze 14.1 přináší celou řadu zajímavých vylepšení - např. zcela novou funkci CLIPBOARD pro přenos libovolných označených textů uvnitř programů CÉZAR nebo mezi CÉZAREM a libovolným jiným programem pro Windows. Kompletní přehled novinek včetně objednávkového formuláře naleznete na níže uvedených odkazech.
přehled novinek ve verzi 14.1
objednávkový formulář
30.7.2007 - Každý uživatel má své osobní stránky na www.cezar.cz
Každý uživatel systému CÉZAR® má od 30.7.2007 založené své osobní stránky na www.cezar.cz, kde nalezne nejen přehledné aktuální informace např. o změnách legislativy nebo nejrůznejší návody, otázky a odpovědi, ale i seznam nových modulů, právě probíhajících akcí nebo přehled připravovaných aktualizací.
Z osobních stránek lze i snadno odesílat vaše dotazy a náměty, doobjednávat nové moduly nebo aktualizace a v blízkém budoucnu i např. stahovat bezplatné aktualizace. Osobní stránky jsou, stejně jako třeba emailový hotline, dostupné přímo z aktuálních verzí systému CÉZAR®. Pokud zatím aktuální verzi nevlastníte, rádi vám zašleme speciální email, který osobní stránky zpřístupní i vám.
formulář pro zpřístupnění vašich osobních stránek
Každý uživatel systému CÉZAR® má od 30.7.2007 založené své osobní stránky na www.cezar.cz, kde nalezne nejen přehledné aktuální informace např. o změnách legislativy nebo nejrůznejší návody, otázky a odpovědi, ale i seznam nových modulů, právě probíhajících akcí nebo přehled připravovaných aktualizací.
Z osobních stránek lze i snadno odesílat vaše dotazy a náměty, doobjednávat nové moduly nebo aktualizace a v blízkém budoucnu i např. stahovat bezplatné aktualizace. Osobní stránky jsou, stejně jako třeba emailový hotline, dostupné přímo z aktuálních verzí systému CÉZAR®. Pokud zatím aktuální verzi nevlastníte, rádi vám zašleme speciální email, který osobní stránky zpřístupní i vám.
formulář pro zpřístupnění vašich osobních stránek
21.4.2007 - Nový Velkoobchodní sklad a Maloobchodní prodejna 14.0
21.4.2007 byli uvedeny do distribuce nové verze skladových modulů CÉZAR - Velkoobchodní sklad a Maloobchodní prodejna. Verze 14.0 přináší celou řadu zajímavých vylepšení, jejichž seznam naleznete na níže uvedených odkazech.
21.4.2007 byli uvedeny do distribuce nové verze skladových modulů CÉZAR - Velkoobchodní sklad a Maloobchodní prodejna. Verze 14.0 přináší celou řadu zajímavých vylepšení, jejichž seznam naleznete na níže uvedených odkazech.
Nový Velkoobchodní sklad: přehled novinek ve verzi 14 objednávkový formulář |
Nová Maloobchodní prodejna: přehled novinek ve verzi 14 objednávkový formulář |
26.5.2006 - Nový modul pro bezpečnostní šifrování záloh, exportů a emailů
Uživatelé systému CÉZAR® mají nyní možnost doplnit svou licenci o nový modul pro bezpečnostní šifrování dat a exportů. Jedná se o integrovaný modul, který automaticky zajišťuje ochranu záloh, exportů a emailů před zcizením resp. neoprávněným zneužitím. K tomu využívá moderních metod šifrování, které data dostatečně chrání. S tímto modulem jsou zálohy dat, exporty důvěrných dat resp. přílohy emailů obsahující cenná data a informace, v bezpečí.
více informací + objednávkový formulář
Uživatelé systému CÉZAR® mají nyní možnost doplnit svou licenci o nový modul pro bezpečnostní šifrování dat a exportů. Jedná se o integrovaný modul, který automaticky zajišťuje ochranu záloh, exportů a emailů před zcizením resp. neoprávněným zneužitím. K tomu využívá moderních metod šifrování, které data dostatečně chrání. S tímto modulem jsou zálohy dat, exporty důvěrných dat resp. přílohy emailů obsahující cenná data a informace, v bezpečí.
více informací + objednávkový formulář
7.1.2006 - Databáze nejčastějších otázek k programům CÉZAR
Databázi nejčastějších otázek a odpovědí naleznete na tomto odkazu. Zatím je vypracováno prvních několik otázek a odpovědí, nicméně databáze otázek se bude v dalších dnech dále rozšiřovat.
návody, otázky a odpovědi
Databázi nejčastějších otázek a odpovědí naleznete na tomto odkazu. Zatím je vypracováno prvních několik otázek a odpovědí, nicméně databáze otázek se bude v dalších dnech dále rozšiřovat.
návody, otázky a odpovědi
27.12.2005 - 4.500 uživatelů ekonomického systému CÉZAR
V těchto dnech byla překročena hranice 4.500 uživatelů systému CÉZAR®. 4500 uživatelů je poměrně vysoké číslo. Zvážite-li, že více než dvě třetiny instalací jsou síťové verze (mnohdy čítající 40 a více počítačů), je ve skutečnosti v provozu na více než 19.000 počítačích po celé ČR (počet lidí kteří den co den pracují se systémem CÉZAR® je podobně vysoké číslo). Typickým uživatelem systému CÉZAR® je obchodní firma s obratem mezi 60 až 150 miliony Kč (stovky uživatelů přes 500 milionů a mnoho desítek dokonce přes 2 mld. Kč), která denně vystaví mezi 40 až 200 prodeji na fakturu nebo za hotové (přičemž někteří realizují hodně přes 1000 prodejů za den). Prostým násobkem průměrných čísel dospějete k neuvěřitelnému výsledku přes 100 miliónů dokladů za rok. Pokud chcete vidět, jak vypadá systém CÉZAR®, který má tenhle objem dokladů na starosti, stáhněte si zdarma jeho demoverzi a uvidíte sami.
referenční listina
stáhnout demoverzi
V těchto dnech byla překročena hranice 4.500 uživatelů systému CÉZAR®. 4500 uživatelů je poměrně vysoké číslo. Zvážite-li, že více než dvě třetiny instalací jsou síťové verze (mnohdy čítající 40 a více počítačů), je ve skutečnosti v provozu na více než 19.000 počítačích po celé ČR (počet lidí kteří den co den pracují se systémem CÉZAR® je podobně vysoké číslo). Typickým uživatelem systému CÉZAR® je obchodní firma s obratem mezi 60 až 150 miliony Kč (stovky uživatelů přes 500 milionů a mnoho desítek dokonce přes 2 mld. Kč), která denně vystaví mezi 40 až 200 prodeji na fakturu nebo za hotové (přičemž někteří realizují hodně přes 1000 prodejů za den). Prostým násobkem průměrných čísel dospějete k neuvěřitelnému výsledku přes 100 miliónů dokladů za rok. Pokud chcete vidět, jak vypadá systém CÉZAR®, který má tenhle objem dokladů na starosti, stáhněte si zdarma jeho demoverzi a uvidíte sami.
referenční listina
stáhnout demoverzi
Budete-li potřebovat jakékoli doplňující informace, neváhejte nás kontaktovat na naší info lince +420 222 718 812 nebo na obchod@cezar.cz. Děkujeme za vaši přízeň.