Nová verze 22.2 EET pro rok 2017
Vážení zákazníci ekonomického systému Cézar,
ekonomického systému CÉZAR®
jak jistě víte, hlavní legislativní změnou, zřejmě nejzásadnější a také nejvíce kontroverzní za posledních mnoho let, je tzv. elektronická evidence tržeb (EET), která se povinně vztahuje nejen na hotovostní tržby (jak by nesprávně mohl naznačovat název zákona), ale i na většinu ostatních bezhotovostních úhrad - jako třeba platby platebními kartami, stravenkami, poukázkami nebo kupóny, ale i platby šeky nebo směnkami nebo jakékoliv elektronické transakce jako třeba PayPal, platby přes elektronické peněženky nebo elektronickými penězi jako třeba bitcoin apod. Elektronická evidence tržeb se vztahuje i na dobírky, u kterých zákazník platí za zboží výše uvedenými způsoby (s tím, že doklad o EET vystavuje firma, které zákazník za zboží platí).
Všechny tyto formy úhrad a to jak předem před provedením nákupu nebo při samotném prodeji, tak i při jakýchkoliv dodatečných úhradách faktur apod. jsou dle nového Zákona 112/2016 Sb. o evidenci tržeb, který vstoupil v platnost od 1.12.2016, nyní považovány za "hotovostní" tržby resp. jsou dle tohoto zákona na stejné úrovni jako hotovost. Všechny tyto tržby je povinnost dle tohoto zákona nejpozději při vystavení dokladu resp. přijetí peněz elektronicky odesílat do systému EET, ale také je i (zcela logicky) nezbytné u takovýchto dokladů počínaje 1. prosincem zcela změnit způsob jejich účtování a evidence, kdy hlavně platby, které dosud byly považovány za bezhotovostní (i když svou podstatou bezhotovostní samozřejmě /bez ohledu na to, co o tom říká tento zákon nebo p. Babiš/ zůstaly) jako třeba platby kartami nebo PayPalem je třeba začít i zcela jinak účtovat a evidovat - takže nový zákon nemá zásadní dopady pouze v oblasti obchodu, ale i ve způsobu zaúčtování a povinné evidence příslušných dokladů.
Tato připravená nová verze 22.2 (EET) pro rok 2017, kterou vám nabízíme k aktualizaci, obsahuje veškeré velké legislativní změny platné v novém roce - včetně povinné Elektronické evidence tržeb (EET), která se, zřejmě i na vaši firmu, vztahuje buď již od 1.12.2016 nebo od 1.3.2017. Modul pro komunikaci se systémem EET je u obchodních modulů Cézar automaticky zdarma součástí nové verze pro rok 2017. Stačí si objednat tuto aktualizaci, která je již v distribuci. Pokud chcete odesílat vystavené doklady do EET i z účetních modulů, pak si lze tento nový modul přiobjednat i k účetnictví nebo daňové evidenci.
Co je pro zavedení EET ve vaší firmě všechno potřeba?
Kromě aktuální verze Cézara pro rok 2017, vašeho platného EET certifikátu a funkčního připojení k internetu a (v případě tisku dokladů) samozřejmě i funkční tiskárny, nepotřebujete pro splnění zákona a pro povinné odesílání dokladů do EET již nic jiného - všechno zajistí sám Cézar... :)
Co dalšího nová verze obsahuje?
Nová verze 22 bude obsahovat (tak jako obvykle) i několik desítek nových funkcí a vylepšení, včetně například (v generacích G3, G3 SQL a G4 SQL) výrazně zdokonalené evidence volných údajů, kdy lze s novou verzí vést u každé evidence téměř neomezený počet dalších volných údajů, které mohou mít nově velikost od 1 znaku až do 2 GB dat a Cézar je navíc s novým systémem volných údajů i opět o dost rychlejší.
Kdy bude zahájena distribuce?
Jako obvykle, když dochází k velkým legislativním změnám, máme i letos pro vás připravenou aktualizaci systému CÉZAR ve dvou vlnách. Hromadná distribuce všem zákazníkům, kteří si aktualizaci objednali nebo na ni mají nárok zdarma, již byla zahájena na přelomu listopadu a prosince.
Každý uživatel verze 22.0 pak následně obdrží zdarma ještě připravované verze 22.1, 22.2 a 22.3, které budou jednak reagovat na další legislativní změny jež ještě nejsou zcela známy (např. formuláře DPH), a zároveň budou obsahovat i celou řadu nových funkcí a vylepšení, tak jako před nedávnem uvedené verze [21.2 a 21.3].
V případě zájmu prosím nenechávejte objednávku nové verze a hlavně přípravu na EET na poslední chvíli, mohl by být problém vám ji stihnout zaslat včas.
Všem, kteří si již aktualizace pro rok 2017 objednali, děkujeme.
Pokud budete mít k nové verzi jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat, rádi vám odpovíme. Pokud máte jakékoliv podněty nebo připomínky, jak a co v programu dále vylepšit, napište nám je ve funkci Odeslat dotaz nebo námět k programu - každým dotazem nebo podnětem se zabýváme a jenom náměty, o kterých nám dáte vědět, můžeme do programu zapracovat. ;)
Přejeme vám hodně úspěchů a těšíme se na spolupráci i v novém roce. :)
tým Breaker Software
Informace o aktuální verzi 29.1 pro rok 2024 naleznete zde
Potřebujete poradit ?
Pokud potřebujete jakékoli doplňující informace, poradit s výběrem programu nebo třeba vypracovat kalkulaci, neváhejte se obrátit na naší
info linku +420 222 718 812 nebo využijte níže uvedené formuláře a my vás budeme rádi obratem kontaktovat.
Formulář pro odeslání dotazu
Potřebujete s výběrem poradit? - Klikněte a my vám zavoláme! :)
Formulář pro odeslání dotazu
Potřebujete s výběrem poradit? - Klikněte a my vám zavoláme! :)